الأربعاء، يونيو 03، 2009

مجلة بحلقة



من دون أن أعرف إن كانوا يقبلون غير المصريين ،
رحت في غزو للموقع أعلق يمين وشمال، مستمتعة بكل وقتي
وقراءاتي..
وأنا من زمـــــــــــــاان مااستمتعت بهذا الشكل..
خاصة في التعليق هاهاها هاها !
أصل المجلة الالكترونية هذه موقع خفيف الظل،
ومميز لأنه شبابي..
وغير هيك رئيس التحرير السيد كريم الشيخ
مراسل برنامج العاشرة مساءاً الذي تقدمه منى الشاذلي،
كان جار ف جيران.
ومدون يصعب عدم ملاحظته،^^
والموقع اللطيف دوات حصل لي شرف
نشر أحد تدويناتي المتواضعة فيه،
من طرف الأخ والجار المدون محمد محمود أبوشوشة..
العامـ الماضي،
في إطار لفت الإنتباه ربما، لمدونات عربية.
يعني هو ..أصلهُ، مافيش مشاكل يعني لما..
واحدة زيي كدا ..تقتحم مواقع شعوب تانية ..ولا ايه
ماليش دعوة،أنا كدا..هي موقع ع النت رسمي ومعروض للعامة يعني
ببساطة
مشان يكتب فيها
الناس من كل العالم
..
^.^

2 التعليقات:

مبحلق يقول...

هاي لاتي

بإسم فريق عمل مجلة بحلقة وعن طريق الصدفة لقيت موضوعك ده

بالمناسبة مجلة بحلقة لو انتي شفتي الفيديو هتلاقي انه من حق اي حد سواء مصري او عربي يكتب فيها

انتي تقدري تكتبي فيها عن طريق ارسالك ع الميل ده بيناتاك الخاصة وموضوعات ليكي
newmem.b7l2a@gmail.com

لاتي-lati يقول...

يامرحبا يامرحبا
مبحلق واحد بجد كفاية،لكن باسم الفريق
الشعور تمام..
أصل أنا من حين لآخر باعمل نفسي
باستهبل، متعة خف الظل وخلاص!
0.0
تعمل ايه بااا
والحق أن بحلقة بابها مفتوح لكل الشباب
والناس الخفيفة الدم والظل،
واللي عندها كثير ممانرغب بسماعه
وكثير حبيناها من القلب.
وياالله إن شاء الله يجي يوم ويتنشر لي
فيها مقال كدا حبوب ولطيف.
بجد مشكورين ف بحلقة، الأصداء وصلت بعيداً.
على طول اتمنى ليكم التوفيق

 
Copyright © 2010 مدونة اللي فرط يكرط !!. All rights reserved.